Prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas (už grąžinamos prekės pašto išlaidas pinigai negrąžinami).

1. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas, pasinaudojant nuotolinės sutarties atsisakymo teise.

1.1 Prekės grąžinimo sąlygos:

  • grąžinti prekę galite per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.
  • grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę).
  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.
  • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę pakuotę (dėžutę, skirtą transportavimui).

1.2. Prekių grąžinimas vykdomas:

  • Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu info@viphome.lt, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį), bei pridedant laisvos formos prašymą.
  • Tinkamai informavus pardavėją, grąžinamas Prekes turite saugiai supakuoti ir išsiųsti nedelsiant, bet nevėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo verslininkui. Vėliau išsiųstos prekės gali būti nepriimamos.

1.3. Prekių grąžinimo būdai:

  • Grąžinti prekes reikia tuo pačiu pristatymo būdu, kokiu jas gavote, pavyzdžiui:
  • jei prekes Jums pristatė kurjeris, turite rinktis grąžinimo pristatymą per kurjerį;
  • jei prekes gavote į paštomatą, turite rinktis grąžinimo pristatymą į paštomatą.

Grąžinant kokybiškas prekes prekių grąžinimo (pristatymo) išlaidos tenka Pirkėjui.

Vadovaujantis Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 3 dalimi, pirkėjo reikalavimas pakeisti tinkamos kokybės daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos. Nuotolinės prekybos atvejais vartotojas atsako tik už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 8 dalis).

2. Nekokybiškų prekių grąžinimas

Jeigu VIPHOME.LT internetinėje parduotuvėje nusipirkote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis Civilinio kodekso nuostatomis ir Mažmenines prekybos taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija).

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš pardavėjo turi teisę reikalauti, o pardavėjas įsipareigoja:

  • pataisyti (suremontuoti) netinkamos kokybės prekę;
  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  • proporcingai sumažinti prekės kainą;
  • nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, jeigu: pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba atsisakė tai padaryti;

Vartotojas neturi teisės nutraukti sutartį, jeigu trūkumas yra nedidelis.

3. Pinigų grąžinimas

Pinigai į pirkėjo sąskaitą yra grąžinami per 14 kalendorinių dienų.

Pinigai grąžinami tik į tą pačią mokėtojo sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas užsakymas.

Informacija atnaujinta 2022-09-20.

Prekė pridėta į norų sąrašą
Prekė įtraukta į palyginimą.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų

paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su slapukų politika.