Prekių grąžinimas galimas tik Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintų Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas (už grąžinamos prekės pašto išlaidas pinigai negrąžinami).

1. Prekės grąžinimo sąlygos:

  • grąžinti prekę galite per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo dienos.
  • grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje, tvarkingoje ir nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę).
  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta.
  • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę pakuotę (dėžutę, skirtą transportavimui).

2. Prekių grąžinimas vykdomas:

  • Turite užpildyti prekės grąžinimo formą. Prekių grąžinimo formą rasite čia.
  • Užpildžius formą turite sulaukti patvirtinimo nurodytu el. paštu, kad grąžinimas atitinka visas sąlygas ir yra patvirtintas.
  • Po patvirtinimo galite išsiųsti prekes žemiau nurodytu adresu. Prekes turite saugiai supakuoti ir išsiųsti nedelsiant, kad jas gautume iki 14 dienų nuo prekių pristatymo. Vėliau gautos prekės gali būti nepriimamos.

3. Prekes galima grąžinti šiais būdais:

  • Jeigu grąžinimą siunčiate paštomate, turite rinktis pristatymą per kurjerį.
  • grąžinimas į paštomatus - NETINKAMAS.
  • Prekes galite grąžinti Jūsų pasirinktu vežėju, tik per kurjerių tarnybą.
  • Prekes turite grąžinti šiuo adresu: Žvirgždės k. 8, Kauno raj. LT-54183, Lietuva, UAB GIGABAITAS

Grąžinant kokybiškas prekes prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.

Kokybiškos prekės grąžinimo atveju, pristatymo išlaidos nėra grąžinamos.

4. Nekokybiškų prekių grąžinimas

Jeigu VIPHOME.LT internetinėje parduotuvėje nusipirkote nekokybišką prekę, ją galite grąžinti vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė prieš tai neaptarus jos trūkumų, pirkėjas iš pardavėjo turi teisę reikalauti, o pardavėjas įsipareigoja:

  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  • grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Nustačius, kad grąžinimui atsiųsta prekė buvo sugadinta dėl pirkėjo kaltės arba neatitinka visų grąžinimo sąlygų, nurodytų 1 dalyje, prekė pirkėjui grąžinama atgal tik apmokėjus grąžinimo, pakartotinio siuntimo ir prekės kokybės įvertinimo išlaidas, jeigu tokios buvo.

Pinigai į pirkėjo sąskaitą yra grąžinami per 10 darbo dienų nuo grąžintų prekių pristatymo į VIPHOME biurą.

Pinigai grąžinami tik į tą pačią mokėtojo sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas užsakymas.

Prekė pridėta į norų sąrašą
Prekė įtraukta į palyginimą.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų

paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su slapukų politika.